Samsung Galaxy S20 Plus – Pola godine kasnije (VIDEO)

Samsung Galaxy S20 Plus recenzija maraton test

Prošlo je malo više od pola godine od kada sam recenzirao Samsung Galaxy S20+. Tada sam ga nazvao najboljom opcijom u Galaxy S20 seriji, a to su kasnije potvrdili i prodajni rezultati za drugi kvartal koji su pokazali da je upravo taj model najpopularniji među kupcima. U međuvremenu se dogodilo puno toga – pojavila se pandemija, stigla je nova Galaxy Note serija, pa onda poslije svega toga i Samsung Galaxy S20 FE koji je gotovo sigurno nastao kao reakcija na pandemiju. Galaxy S20+ je pak u međuvremenu završio na mnogim akcijama, a ako kupujete na oglasnicima sigurno ste i tamo primjetili pad cijene. Iz svega toga proizlazi neizbježno pitanje: Je li Samsung Galaxy S20+ još uvijek najbolji izbor?

Današnji video će vam možda pomoći da djelomično odgovorite na to pitanje jer u njemu pričam o svojim iskustvima nakon dugoročnog korištenja Galaxy S20+ telefona. Početkom ljeta stigao je na maraton test i od tada ga koristim kao svoj primarni telefon, tako da sam ga imao priliku itekako dobro namučiti. Vidio sam kako se Exynos ponaša u vrućim ljetnim danima, kako se kamera ponaša u kaotičnim svakodnevnim životnim situacijama (dječji rođendani, svadbe..,) i na kraju sam odgovorio na jedno pitanje koji su me mnogi pitali – bi li prije kupio S20+ ili Xiaomi Mi 10?

Svi korisnici koji žele koristiti ili prenositi sadržaj s Bajtbox portala moraju se pridržavati sljedećih pravila: Citiranje Izvora: Obavezno je jasno i precizno navesti izvor informacija, uključujući naziv autora (ako dostupno), naslov članka ili teksta te datum objave. Poveznica na Originalni Tekst: Svaka upotreba sadržaja mora uključivati aktivnu poveznicu (link) koja vodi na izvorni tekst na Bajtbox portalu. Pravna Odgovornost: Kršenje ovih pravila može imati pravne posljedice sukladno zakonima o autorskim pravima.

Pretplatite se
Obavijesti o
guest